FR Version UK Version
 
     
 

 

 
 

Joëlle Merzel

Personal Image consultant

Net als vele kleine meisjes bracht JoŽlle uren door met het kleden van haar poppen… maar waarschijnlijk deed zij het beter dan de meeste van hen. Toen al speelden kleur en stijl een grote rol voor haar. Wat later begon ze dan met modellen te schetsen, boetieks af te schuimen en modetijdschriften uit te pluizen… Na haar middelbare kunstopleiding 'tekenen' studeerde Joëlle Merzel communicatie. Ze deed er vervolgens een aantal jaren over om terug te keren tot haar echte roeping. Om alle technieken perfect te beheersen combineerde ze verschillende opleidingen: stijl, make-up, kleuren en personal image. Eerst verwende ze familie en vrienden met een nieuwe look: garderobe sorteren, shoppen, kleurentest, stijladvies… tot ze besloot haar kennersoog en smaak ook ten dienste te stellen van klanten en geÔnteresseerden die een eigen stijl willen vinden. Eén consult bij Joëlle, en u bent u al een heel stuk op weg in de ontwikkelen van een persoonlijk imago.

 
 

Evelyne Guzy

Communication consultant

Taal, om het even welke, heeft haar altijd al geboeid. De taal van een lichaam dat zich voortbeweegt in de ruimte. De taal van woorden waarnaar ze luistert om echt te kunnen begrijpen en die ze bewerkt om de realiteit weer te geven of te sublimeren. Logisch dus dat ze journalistiek en communicatie ging studeren. Haar licentiaatsdiploma vulde ze nog aan met een aggregaat hoger middelbaar onderwijs (ULB). Ze wilde haar kennis delen en organiseerde daarom communicatiestages. In 1986 vestigde Evelyne Guzy zich dan als communicatieconsulente. Ze is ook onderzoekster aan de ULB in welsprekendheid en bewijsvoering. Ze creëert concepten en schrijft teksten voor general intrest en populair-wetenschappelijke campagnes en bedrijfscommunicatie. Daarnaast adviseert ze ook politici, hooggeplaatste ambtenaren, kaderleden en bedrijfsleiders. Wie samen met Evelyne zijn persoonlijke imagodoelstellingen kan bepalen en haar hulp kan inroepen bij de voorbereiding van een tekst, een speech of een presentatie, heeft een extra troef in handen om te slagen.